Raport: 6 priorytetowych obszarów wdrażania CX w polskich firmach

Czy Twoja firma jest gotowa na wdrożenie strategii Customer Experience (CX)? Poznaj najnowsze dane i spostrzeżenia z polskiego rynku bazujące na analizie ponad 1000 firm z różnych branż! Nasz webinar pokaże Ci, jak polskie firmy radzą sobie z wyzwaniami we wciąż zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.

Podczas webinaru poruszymy następujące tematy:

  • Wyniki analizy dojrzałości CX w polskich firmach
  • 6 priorytetów we wdrażaniu CX w polskich firmach
  • Obecne wyzwania polskich firm i sposoby na budowanie przewagi konkurencyjnej w wymagających realiach rynkowych?

Nie przegap tej okazji, aby dowiedzieć się, jak skutecznie zarządzać doświadczeniem klienta. Dołącz do nas i zainspiruj się najnowszymi praktykami wdrażania CX w Polsce.

Online 3.10.2024 g. 15:00

Wykonaj audyt CX i sprawdź na jakim poziomie zaawansowania w budowaniu doświadczeń klientów jest Twoja organizacja. Otrzymaj kompleksowy raport i porównaj się z innymi firmami z Twojej branży.