Jak projektować i zarządzać doświadczeniami pracowników (Employee Experience)?

Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zadbają o klientów”.

Richard Branson

 

Zapraszamy na wyjątkowy webinar, który poświęcony będzie jednemu z najważniejszych aspektów współczesnego biznesu – doświadczeniom pracowników.

Badania pokazują, że doświadczenie pracownika ma kluczowy wpływ na sukces całej organizacji oraz finalne doświadczenia jej klientów. Według badania CX Institute jedynie 51% liderów stanowi wzór do naśladowania dla swoich pracowników, 49% uważa, że empatia jest silną stroną organizacji,  39% próbuje mapować ścieżki pracownika i projektować doświadczenia, a 79% firm deklaruje wyzwania związane z zarządzaniem pokoleniami w firmie. Co zatem zrobić, aby wykorzystać ten ogromny potencjał doświadczeń?

Na tym skupimy się podczas webinaru. Omówimy między innymi:

  1. Kluczowe momenty prawdy: Jak zarządzać doświadczeniami pracownikóww organizacji w miejscach, które mają największy wpływ na ich postrzeganie Twojej firmy?
  2. Potrzeby, problemy oraz oczekiwane benefity: Jakie są najczęstsze wyzwania stojące przed firmami w kontekście poprawy doświadczeń pracowników i jakie korzyści mogą one przynieść?
  3. Ścieżka pracownika: Jak mapować ścieżki pracowników oraz projektować ich doświadczenia? Jakie etapy kariery pracowniczej są najważniejsze z perspektywy budowania zaangażowanego zespołu?
  4. Kluczowe miary zaangażowania i doświadczenia: Jakie wskaźniki warto monitorować, aby mierzyć efektywność działań ukierunkowanych na poprawę doświadczeń pracowników?
  5. Doświadczenia pracowników a CX – jakie efekty dla biznesu i klientów przynosi inwestycja w projektowanie doświadczeń pracowników?

Nie przegap okazji, aby dowiedzieć się, jak poprawić doświadczenia swoich pracowników i wzmocnić swoją pozycję na rynku. Zarejestruj się już dziś i dołącz do grona liderów, którzy rozumieją, że kluczem do sukcesu jest zadowolenie zarówno pracowników, jak i klientów.