AUDYT CX / CX 360°

  • zmierz swój poziom klientocentryczności,
  • porównaj się z innymi firmami,
  • zbadaj głos klientów i pracowników.
Sprawdź swój Index CX

Audyt CX pomoże Ci zbudować przewagę konkurencyjną

architecture
Metryka Index CX Stworzona przez ekspertów CX, przetestowana na ponad tysiącu polskich firm
family_history
Struktura i monitoring działań CX Rekomendacje działań CX, które pozwalają firmom się rozwijać i na bieżąco monitorować postępy w 6 strategicznych obszarach CX
business_messages
Wspólny język w organizacji Wdrożenie Index CX pozwala wzmacniać kompetencje i kulturę klientocentryczności w firmach

Audyt CX 360° to diagnoza CX, w oparciu o głos klientów i pracowników

Sprawdź poziom dojrzałości klientocentrycznej Twojej firmy
i buduj jej przewagę w oparciu o dane
monitoring
Miara Index CX™ Diagnoza CX porównująca ocenę klientów, pracowników i perspektywy wewnętrznej w 6 strategicznych obszarach
family_history
Łatwe wysyłanie ankiet Otrzymaj dostęp do systemu, z którego szybko i sprawnie wyślesz ankiety do pracowników i klientów
inventory
Analiza wyników Otrzymaj kompleksowy raport Twoich mocnych stron i słabości, oraz dostęp do systemu, gdzie zobaczysz kluczowe wyniki i możesz monitorować postępy

Przeprowadź Audyt CX w trzech krokach

1.

Kup Audyt CX, uzupełnij dane i dokonaj płatności. Na Twojego maila otrzymasz link do systemu

2.

Zarejestruj się do systemu, zarezerwuj sobie 15-20 min i odpowiedz na 53 pytania w 6 strategicznych obszarach CX

3.

Zobacz jaki jest Twój Index CX. Link do systemu otrzymasz mailem

Audyt CX pomoże Ci zbudować klientocentryczną organizacją i rozwijać kompetencje CX

Kup teraz
  • Audyt CX

    495 zł

    • Index CX dla Twojej firmy
    • Ocena aktualnego poziomu dojrzałości klientocentrycznej w 6 strategicznych obszarach
    • Porównanie z innymi firmami w Twojej branży
    • Analiza mocnych i słabych stron CX Twojej firmy oraz raport z rekomendacjami działań i narzędzi
  • Audyt CX 360

    od 4950 zł

    • Index CX dla Twojej firmy
    • Ocena aktualnego poziomu dojrzałości klientocentrycznej w 6 strategicznych obszarach
    • Porównanie z innymi firmami w Twojej branży
    • Analiza mocnych i słabych stron CX Twojej firmy oraz raport z rekomendacjami działań i narzędzi
    • Badanie pracowników
    • Badanie klientów
    • Wsparcie doświadczonego konsultanta CX

Budowa klientocentryczności to proces.
Pomożemy Ci go wdrożyć.

1.

Przeprowadzać Audyt CX i dokonaj diagnozy CX Twojej organizacji

2.

Otrzymaj Raport CX Twojej organizacji i przeanalizuj Twoje siły i słabości

3.

Otrzymaj wskazówki jakie działania CX wdrożyć na Twoim poziomie dojrzałości CX

4.

Monitoruj postępy regularnie badając Index CX