Pomagamy tworzyć
produkty, usługi
i doświadczenia klientów,
które przekładają się
na wyniki biznesowe
Skontaktuj się z nami

Badania klienckie

  • badania głosu klientów i pracowników,
  • audyty CX i EX,
  • badania jakościowe i ilościowe

Strategia CX

  • strategia zarządzania doświadczeniami klienta,
  • projektowanie klientocentrycznych procesów wewnątrz firmy,
  • wdrażanie projektów CX

Kultura organizacyjna CX

  • diagnoza kultury organizacyjnej,
  • projektowanie wartości firmy,
  • budowanie efektywnej komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji

Projektowanie doświadczeń (CX/EX)

  • projektowanie i udoskanalanie doświadczeń klientów i pracowników,
  • audyt doświadczeń doświadczeń pracowników i klientów

Projektowanie produktów i usług

  • innowacje,
  • proces projektowy: badania, diagnozę, tworzenie rozwiązań, prototypowanie, testowanie i wdrożenie,
  • tworzenie propozycji wartości

Rozwój kompetencji CX

  • kształtowanie klientocentrycznych kompetencji i postaw pracowaników,
  • zespołowe indywidualne sesje mentoringowe ukierunkowujące rozwój w obszarze CX i EX