PREMIERA – RAPORT CUSTOMER EXPERIENCE 2024 – badanie CX polskich przedsiębiorstw
Jedynie 5% polskich firm to organizacje klientocentryczne. To wyniki naszego badania realizowanego w ramach CX Institute na ponad 1000 polskich firm z 16 różnych branż, które przeprowadziliśmy. W webinarze przedstawimy wnioski i wyniki badania, największe wyzwania polskich firm, omawiamy 5 etapów budowania dojrzałości CX na drodze budowania wyjątkowych doświadczeń klientów, przedstawimy 6 strategicznych obszarów, które determinują sukces firm w zarządzaniu CX.
Sam raport można pobrać tutaj: https://cxinstitute.pl/uslugi/cx-raport-2023/
00:00 Kim jesteśmy?
2:44 Kontekst biznesowy CX
10:43 Co wiemy o CX w Polsce?
12:10 Nasze podejście do badań CX w Polsce?
17:46 Trzy wymiary dojrzałości CX
20:25 Najważniejsze wnioski z badania
28:50 Specyfika branż w Polsce
30:00 Jak zbadać dojrzałość CX firmy?
32:38 Demo systemu wspierającego diagnozę CX organizacji?