PREMIERA – RAPORT CUSTOMER EXPERIENCE 2024 – badanie CX polskich przedsiębiorstw

Jedynie 5% polskich firm to organizacje klientocentryczne. To wyniki naszego badania realizowanego w ramach CX Institute na ponad 1000 polskich firm z 16 różnych branż, które przeprowadziliśmy. W webinarze przedstawimy wnioski i wyniki badania, największe wyzwania polskich firm, omawiamy 5 etapów budowania dojrzałości CX na drodze budowania wyjątkowych doświadczeń klientów, przedstawimy 6 strategicznych obszarów, które determinują sukces firm w zarządzaniu CX.

Sam raport można pobrać tutaj: https://cxinstitute.pl/uslugi/cx-raport-2023/

00:00 Kim jesteśmy?

2:44 Kontekst biznesowy CX

10:43 Co wiemy o CX w Polsce?

12:10 Nasze podejście do badań CX w Polsce?

17:46 Trzy wymiary dojrzałości CX

20:25 Najważniejsze wnioski z badania

28:50 Specyfika branż w Polsce

30:00 Jak zbadać dojrzałość CX firmy?

32:38 Demo systemu wspierającego diagnozę CX organizacji?