• Raport CX 2025
  • Doradztwo CX
  • Szkolenia CX/EX
  • Artykuły i webinary
    • Webinary
    • Artykuły
  • O nas
  • Raport CX 2025
  • Doradztwo CX
  • Szkolenia CX/EX
  • Artykuły i webinary
    • Webinary
    • Artykuły
  • O nas
Kontakt
Newsletter
Wykonaj audyt

Artykuły

Customer journey – hit czy kit

Już w 2016 roku przygotowany przez McKinsey & Company raport podawał, że firmy wdrażające koncepcję customer journey zaobserwowały wzrost przychodów na poziomie 10-15%, wzrost satysfakcji klienta o 20%, a także zanotowały optymalizację kosztów o 15-20%.

RAPORT 2024: O poziomie dojrzałości CX polskich firm

 W 2023 roku CX Institute postanowił przyjrzeć się temu jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Przeprowadziła badania ilościowe na próbie ponad 1000 polskich firm (450 małych, 400 średnich i 150 dużych) z 12 sektorów gospodarki (kilkadziesiąt branż) oraz badania jakościowe z 36 ekspertami i osobami zarządzającymi dużymi firmami. 

Mapa podróży klienta

Praktyczny przewodnik jak opracować mapę podróży klienta (customer journey map), która poprawi Twoje przychody i zyski

Stakeholder management

Budowanie wyjątkowych doświadczeń klientów: najlepsze praktyki uzyskiwania wsparcia i zaangażowania interesariuszy

KPI / Index CX

Wskaźnik Index CX – czym jest, jak działa i dlaczego warto go wdrożyć?

KPI CX

Mierzenie Customer Experience w praktyce: 5 wskaźników, które przybliżą cię do klientów

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

e-mail: biuro@cxinstitute.pl

Piotr Grocholiński
tel. + 48 698 636 039

Beata Michalska-Dominiak
tel. + 48 512 250 655

    KONTAKT

    biuro@cxinstitute.pl

    Beata Michalska-Dominiak
    tel. + 48 512 250 655

    Piotr Grocholiński
    tel. + 48 698 636 039

    PRODUKT

    CX Raport 2023

    CX Audyt

    Doradztwo CX

     

    AKADEMIA CX

    Szkolenia i webinary

    Artykuły

    POLITYKA PRYWATNOŚCI

    Regulamin

    Polityka prywatności

    Informacja o zbieraniu danych osobowych

    Ustawienia cookie

    AKCEPTOWANE METODY PŁATNOŚCI

    Wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001040610

      Zapisz się na newsletter

      Beata Michalska-Dominiak

      tel. + 48 512 250 655

      Piotr Grocholiński

      tel. + 48 698 636 039

        Zostaw swój email aby uzyskać kod dostępu do systemu CX Institute. Kod prześlemy Ci w wiadomości zwrotnej

        Przesyłając nam swój e-mail, zapisujesz się na newsletter. Jeśli już nas subskrybujesz, nie przejmuj się. System nie zapisze Cię dwa razy, a kod dostępu i tak przyjdzie na Twoją skrzynkę.

        Beata Michalska-Dominiak

        tel. + 48 512 250 655

        Piotr Grocholiński

        tel. + 48 698 636 039

          Klinij tutaj aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.

          Szkolenie

          Zarządzanie doświadczeniami klienta w organizacji (Customer Experience Management)

            Klinij tutaj aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.

            Szkolenie

            Projektowanie doświadczeń pracowników (Employee experience)

              Zostaw nam swoje dane, aby otrzymać bezpłatny Raport CX 2025

              Beata Michalska-Dominiak

              tel. + 48 512 250 655

              Piotr Grocholiński

              tel. + 48 698 636 039

                Audyt CX

                Skontaktuj się z nami

                  Klinij tutaj aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.

                  Szkolenie

                  Projektowanie doświadczeń klienta (Customer Experience)