Raport: 6 priorytetowych obszarów wdrażania CX w polskich firmach
Obejrzyj nasz najnowszy webinar i poznaj 6 priorytetów wdrażania CX w polskich firmach. Prezentowane wnioski wynikają z badania dojrzałości CX polskich firm przeprowadzonego na ponad 1000 małych, średnich i dużych przedsiębiorstw z różnych branż!
Co znajdziesz w webinarze?
- Wyniki analizy dojrzałości CX w polskich firmach
- 6 priorytetów we wdrażaniu CX w polskich firmach
- Blokery, aktywatory i najlepsze praktyki w 6 priorytetowych obszarach
- Obecne wyzwania polskich firm i sposoby na budowanie przewagi konkurencyjnej w wymagających realiach rynkowych
Jeśli interesujesz się doświadczeniami klientów i pracowników, zasubskrybuj kanał
👉Odwiedź nasze strony: www.klientocentryczni.pl www.cxinstitute.pl
👉 Pobierz darmowy „Raport Customer Experience 2024” opracowany na podstawie badań w 1000 polskich firm: https://cxinstitute.pl/uslugi/cx-rapo…
👉 Wykup dostęp do audytu CX: https://cxinstitute.pl/cennik/
👉 Sprawdź nasze szkolenia: https://klientocentryczni.pl/oferta/szkolenia-online-i-offline/