Jak projektować i zarządzać doświadczeniami pracowników (Employee Experience)?
„Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zadbają o klientów”.
Richard Branson
Obejrzyj wyjątkowy webinar, który poświęcony jest jednemu z najważniejszych aspektów współczesnego biznesu – doświadczeniom pracowników.
Badania pokazują, że doświadczenie pracownika ma kluczowy wpływ na sukces całej organizacji oraz finalne doświadczenia jej klientów. Według badania CX Institute jedynie 51% liderów stanowi wzór do naśladowania dla swoich pracowników, 49% uważa, że empatia jest silną stroną organizacji, 39% próbuje mapować ścieżki pracownika i projektować doświadczenia, a 79% firm deklaruje wyzwania związane z zarządzaniem pokoleniami w firmie. Co zatem zrobić, aby wykorzystać ten ogromny potencjał doświadczeń?
Na tym skupimy się podczas webinaru. Omówimy między innymi:
- Kluczowe momenty prawdy: Jak zarządzać doświadczeniami pracownikóww organizacji w miejscach, które mają największy wpływ na ich postrzeganie Twojej firmy?
- Potrzeby, problemy oraz oczekiwane benefity: Jakie są najczęstsze wyzwania stojące przed firmami w kontekście poprawy doświadczeń pracowników i jakie korzyści mogą one przynieść?
- Ścieżka pracownika: Jak mapować ścieżki pracowników oraz projektować ich doświadczenia? Jakie etapy kariery pracowniczej są najważniejsze z perspektywy budowania zaangażowanego zespołu?
- Kluczowe miary zaangażowania i doświadczenia: Jakie wskaźniki warto monitorować, aby mierzyć efektywność działań ukierunkowanych na poprawę doświadczeń pracowników?
- Doświadczenia pracowników a CX – jakie efekty dla biznesu i klientów przynosi inwestycja w projektowanie doświadczeń pracowników?
Nie przegap okazji, aby dowiedzieć się, jak poprawić doświadczenia swoich pracowników i wzmocnić swoją pozycję na rynku. Zarejestruj się już dziś i dołącz do grona liderów, którzy rozumieją, że kluczem do sukcesu jest zadowolenie zarówno pracowników, jak i klientów.