CX Institute to centrum kompetencyjne, które skupia ekspertów zajmujących się budowaniem doświadczeń klientów w firmach i organizacjach publicznych.

Jak działamy?

Wykorzystujemy sprawdzone metodologie i najlepsze praktyki z zakresu CX. Regularnie badamy polskie firmy w zakresie CX.
W centrum stawiamy człowieka. Wierzymy, że badanie potrzeb klientów przekłada się na lepsze produkty, usługi, procesy.
Zależy nam na wzmacnianiu firm od środka, na wdrażaniu trwałych zmian, które stają się częścią procesów organizacji, z którymi pracujemy.
Za wyjątkowymi usługami CX Instiute
stoi grupa fantastycznych ekspertów
  • Piotr Grocholiński

    Założyciel CX Institute
    i Klientocentryczni.pl
  • Beata Michalska-Dominiak

    Założycielka CX Institute
    i Klientocentryczni.pl
  • Agnieszka Siemińska

    Ekspertka Neuromarketingu
  • Julia Skrzypkowska

    Ekspertka ds. doświadczeń pracownika
  • Agnieszka Michalska-Żyła

    Ekspertka ds. badań